Mervebgnaydn Merhabalar, Sezeryandan sonra hemen hamile kalan var mı kızlar ? Deneyimlerinizi paylaşır mısınız ?
Guzelanne56 Mervebgnaydn 17 ay sonra hamıle kaldım sezeryan olduktan 6 ay sonra korunmayı bıraktım, arkadaşım 14 ay sonra hamıle kaldı 2. Çocuk bıraz geç oluyor derlerdi ınanmazdım geç oluyormuş sahıden
Cihangir09 Mervebgnaydn sezaryenden 6 ay sonra hamile kaldım tekrar aşırı bir ağrı sancı olmadı dikiş yerlerimde hatta ikinci sezaryenim ilkine göre çok daha rahat geçmişti ve daha çabuk toparlanmistim 4 sene sonra şimdi 3.ye hamileyim ☺️
Mervebgnaydn Guzelanne56 neden acaba ? Ben de ilk doğumdan sonra hormonlar aşırı çalıştığından hemen hamile kalınıyor diye duymuştum
Seyma-10 3,5 aylıktı bebeğim hamile kaldım kızım 11 aylık ben 34 haftalığım şuan istiyorduk ama biraz erken oldu
Guzelanne56 Mervebgnaydn vallahi ben de bilmiyorum ilk çocuğuma ikinci ayda hamile kaldım ikinciyi 11. ayda kaldım niye böyle oldu ben de anlamadım kime sorsam ikinci hamileliği daha geç oluyor
Seyma-10 Fatimecansu79 daha doğum yapmadım ama bu kişiye göre değişiyor da olabilir ikinci hamilelik zormuş ama ilk gibi degil