Cansu1111 Bhr3455 benim böyleydi tam 4 gün vardı beta hcg yaptırdığımda 10 çıkmıştı sonucum şu an 26 haftalık hamileyim inşallah sende güzel haberler alırsın🩷
Bhr3455 Cansu1111 ay ne güzel umut oldun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım hamilelerin duası kabul olur bana da dua et ♥️🥰
Cansu1111 Bhr3455 tabi ederim Allah sanada nasip etsin bende çok şeyler yaşadım 1 kere kalbi durdu 3 kimyasal dış gebelik ama umudumu hiç kaybetmedim Allahım isteyen herkese nasip etsin🙏
Mediha26 Bence böyle umutlanmak yerine regliniz geçince deneyin sonra çıkmazsa çok üzülürsünüz çünkü istediğimiz için doğal olarak bir beklentiye giriyoruz inşallah vardır Allah nasip etmiştir