Benim hep düşüyordu birden yükseldi 3 doktor gezdim bi tanesi pik yapıyo iğneye gerek yok dedi. Diğer ikisi iğne şart dedi yaptırdım. İğne yapılırken bi ağrı hissetmedim. Mide bulantım var hafif hafif kanamam zaten yok. Ne olcak hiç bilmiyorum bir an önce sıfırlansın istiyorum tüpten olmak istemiyorum