Kızlar 24 haziranda doktor son kontole çağırdı gün vericem demişti ama benim bebişkom o günü beklemedi 😂 19 Haziran günü idar kaçırmışım gibi iç çamaşırım ıslanmış doktora sordum su mu geldi acaba diye doktor amcamızda bana doğuma hazırlıklı bir şekilde hastaneye gel dedi. Baktılar ettiler ama açılma veya su gelişi kayda değer değilmiş bir net bakıp tahlil yapalım sonra eve gidersin dedi. Nst bir baktık düzenli sancılarım başlamış ama ben hiççç öyle olduğunu hissetmedim ağrım vardı ama doğuracak kadar değildi yani neyse sonra seni gönderemeyiz dediler sabah nst baya sancılar fazlalaşmaya başladı tabi veee hop sezaryene alındım ❤️