Zuleyha_18 Cidden hamileyken buz yemek yada çok soğuk içmek çocuğu zatürre yapar mı sizce kızlar annem çok kızıyor içim yandığı için ben sürekli soğuk içip buz yiyorum 🫣😅 ısrar ve baskıyla çocuğun zatürre olacağını idddia ediyor 💆🏽♀️
gknlpln Zuleyha_18 ben yaz kış soğuk su içerim bana bişi olmuyosa bebeme nasıl olsun 😂 kaaiyınvalidem de anneniz gibiydi hiç bişi olmaz ben hep böyle içiyorum dedim bi kaç kere sonra bişi demedi
Deletedmom_116 Zuleyha_18 😂😂😂 benim bir yasindaji oğlum hahaaaaa diye yalancı guslusuyle güldü dndndbd
Papatya123_ Zuleyha_18 ilk defa duydum böyle bir şey 😁 benim kızım doğduğundan son hiç soğuk ayrımı yapmadım 3 buçuk yaşında zatürre olmadı ki doğmamış bebekten bahsediyorsubuz
Seyma-10 Benim çevremde aynı yere uzanıyorum soğuk diye buzlu suyu bırak soğuk içsem çocuk gazlı olcak diye başlıyorlar hasta olurmuş içerde
1zehrs Bizzat görümcemin bebeği zatürre doğdu aşırı derece de buz yiyordu Esenyurt medilife hastahanesinde doktor buz yemekten kaynaklı olacağını söyledi aha size hastahane ismi de verdim 😂 ayrıca bende zatürre doğmuşum annemde çok buz yemiş 😅
1prensesannesi__ 1zehrs yaa dogruymus demek annemde komsumuzun oglu dogunca burnu akiyodu annesi cok soguk su iciyodu o yuzden diyodu da ben pek inanmadim 😒😶
1prensesannesi__ Zuleyha_18 benim annemde soylüyo aynisini ben pek inanmiyorum dinlemiyorum diye bana kiziyo ama anne karninda hasta edersin soguk su içme diyo dogunca hasta dogar burnu akar diyo ama zaten anne karninda ona giden gıdalar sicak gidiyo sicak su icerisinde o yuzden bence bisey olmaz su mideme inene kadar 35 dereceyi buluyo zaten 🤣🤣🤣
1zehrs 1prensesannesi__ valla bende kendi anneme inanmamıştım sen zatürre doğdun buz yediğim için demişti ama görümcemde doktor deyince emin oldum 😂
ogrencibimom Zuleyha_18 soğuğun hasta etmeyeceğini niye anlamaz ki bu büyükler😅 dondurma kaşık kaşık ye hasta olmazsın ama sağlıksız beslenip virüslü birisiyle temasta bulunursan geçmiş olsun 🙄
Ygmr01 Zuleyha_18 hay Allahım. Eltimin boğazım şişti bebeğinde şişmiştir diyip acile gitmesi gibi bir durum olmuş
Huda-27 Ygmr01 yaaa çok güldüm buna banada bir akrabamız acılı yiyorum diye bebek içerde yandı demişti kadına bakıp buz yerim söner demiştim bir daha laf edememişti 😂
Huda-27 Zuleyha_18 tövbeeeee limon yersek ekşir çocuk o zaman içtiğin suyla bebeğin ne alakası var yanalım mı bu sıcaklarda 😂