aysenuraydin2 22 haftalık gebeyim fakat son birkaç gündür kasık bölgemde ağrı oluyor ve vajinamda baskı hissediyorum sizler de durum nedir 🙂
B_isik aysenuraydin2 kasık bölgesinde ağrı acaba enfeksiyon kapmış olabilir misiniz? Baskı da normaldir bebiş büyüyor :)
perihankrkya aysenuraydin2 23+1 im bende karnım gerildi kaldı baskı desen var paşam sürekli kipir kipir durmuyo 😂 2-3 gündür mide yanmasi basladi tekrardan bitsede rahatlasam diyorum he birde sicaklardan heryerlerim terliyor😂 ekime de cooook var sabirsizlaniyorum artk
Uzgnsrt aysenuraydin2 doktor tahmini doğum tarihini ne zaman şöyledi ? Ya da siz uygulamadan mi takip ettiniz ? Ben şuan 17ye girdim daha bana şu zaman dogurursun diyen olmadı ilk kızımda hep muayne sonu söylerlerdi ama çok geçtiği için acaba bunu söylemek için bir hafta var mı onu hatirlamiyorum
Tutaste_ aysenuraydin2 ben baskı hiç hissetmedim suan kabızlık ve hemoroid crkiyorum onun dışında sıkıntı yok ayaklarım ağrıyor cok bes dakıka yurusemde falan 😀 23+1
Nezahatozen Bende 20 haftalıgım bi kac gündür kasık tarafında hissediyorum acı gibi bi agrı oldu 2 gündür
BARUTCU06 25+3 den selam 😄 zaman çok hızlı akıyor… Ben akşamları İki katı büyüklüğünde oluyorum oturmakta çok zorlanıyorum ya yürümek ya da yatmak istiyorum sürekli oturmak zor geliyor artık