Merhaba, 39+3teyim ben de pazartesi günü çağırıldım normal yolla gelmezse sezeryan. Şu ana kadar hep normal istemiştim ama bugün kontrolde bebek 3buçuk kilo çıktı ve kafası 41 haftalık çıktı. Bu yüzden sezeryan olucam diye kendimi hazırlıyorum. Sizce epiduralle falan normal doğurabilir miyim yoksa sezeryan daha mı iyi olur? Birbirimize cesaret olalım kızlar sizin sezeryan olma sebepleriniz nedir benim gibi iri çocuk olucak korkunuz var mı