Kızlar 38. Haftadayım. İkinci gebeliğim. Aşırı yorgunluk,uyku hali, halsizlik durumu var. Herkes doğuma yakın enerji patlaması yaşarken, benim bu yorgunluk durumu çok canımı sıkıyor. Sürekli yatasım var, iş görürken hemen yorulup ,uyumak istiyorum. Günlük vitaminlerimi alıyorum,beslenmem de iyi. Ama bu hal ne zaman geçer,ne zaman enerjim gelir bilmiyorum.. tecrübeli annelere danışmak istedim.