Kızlar 37+0 haftaligim eski sezeryanliyim bu sebeple ikinci dogumum sezeryan olacak dün aksamdan beri ciddi bi kasık agrim var daha cok yürürken falan acı tarzında ara arada sanki adet olacakmisim gibi bi sancı. Acile gitmeli miyim pazartesi kontrol muayenem vardi beklemeli miyim? Deneyimlerinizi pylasir misiniz ??