Ayazipek Ben iğneden korkarm zaten belden yapıldıgı için kendımı sıktım ilkınde ilacı bırakamadı biraz zorladm anestezıcıyı zorladgmdan dolayı mı bılmıyorm daha sonra bel agrısı iş yaparkn falan kalıyor ama herkeste olmuyor soruyrm belden olanlara kımde şikayetcı degıl bende tam tersı komple ıstıyorm koldan yapsnlar daha iyi belddn dıye dusunuyrm ama bakalım 😊😊