nisaaa5400 benim düşükten yaklaşık 3 4 hafta sonra bir kanamam oldu. 1 buçuk gün kadar sürdü. Adet oluyorum diye düşündüm ama bu kadar kısa süre oluşu kafamda soru işaretine dönüştü. Ne olduğunu bilemiyorum. Adet miydi değil miydi çözemedim. Doktorum ilk adetin biraz fazla ağrılı olabilir demişti. Extra fazladan bir ağrı olmadı