Kızlar dün post açmıştım aşırı isal ve mide bulantım var diye doğum yaklaşınca normal falan diye de çok okumuştum neyse dün iyice isalim arttı halsizlik kusma hiç geçmedi acile gittim erişkin acile yönlendirdi ve kan gazı crp falan bakıldı zehirlenme olabilir falan dediler ama kanda enfeksiyonum 5 olması gerekirken 15 geldi ve bana antibiyotik vs verdiler son haftalarda bu şekilde antibiyotik tedavisi gören varmı kanda enfeksiyonun bebeğime zararı olur mu hem korkuyorum hem antibiyotik kullanıyorum şuan bugün sancım gelse doguramam o derece halsizim güçsüzüm mecbur içiyorum iyileşmek için isalden mahvoldum 😭