Esmapercin accu chek kullanıyorum bende. Benimde şeker yüklemesinde tokluk 200 üstü çıktı. Şeker ölçümünde hep düşük çıkınca şüphe etmiştim bu kadar fark olur mu diye. Geçenlerde diyete uymadım bir gün kola ve patates tükettim, o gün tokluğum yüksek çıkınca doğru ölçtüğüne emin oldum. Yedikleriniz diyete uygun ve yüksek çıkıyorsa bir sıkıntı olabilir yani. Geçenlerde okumuştum burda ama emin değilim araştırırsanız sizde hastanelerde eşzamanlı başka cihazla ölçüp emin olabilirsiniz belki öyle bir hizmet varsa