Ben prego solo aldım kabin boy travel sistem ikisi bir arada tek olumsuz özelliği çift taraflı dönmüyo. Bunuda şöyle düşündüm üstüne puset konuluyo ikili kullanılıyo ve belli aya kadar zaten puset o çıkınca da kalan kendi arabası hafif ve ince olduğu için çok rahat iş görür diye düşünüyorum. Araba malzemesi vs çok kaliteli tek elle aç kapa ve çok hafif ayrıca kabin olmasıda valiz gibi kapat ve çek çok kolaylık sağlıyo solo modeli son çıkan mpdeliymiş trendyolda satıcıya sormuştum aria falanda var onlar ilk çıkan serileriymiş,ayrıca yoyko bizde bakıyoduk ama ağırdı kilosu falan ürün açıklamalarında yazsr fırsatınız olursa da mağazalarsan deneyebilirsiniz. Bence pregodan yana pişman olmazsınız.