sorybaby 16+3 teyim 4 kilo verdim iştahım da hiç yok sadece soğuk su içmek istiyorum buzlu buzlu o kadar sizce bu normal mi bebeğe zarar veriyor muyum zorla yemeye çalışıyorum ama yiyemiyorum ya
1palyaco sorybaby ilk haftalar 1-1buçuk kiloya yakın verdim . 18.-19.haftadan sonra almaya başladım diyebilirim . Yine o haftalara kadar prilam kullandım , kullanmadığım da istifra ettim çünkü . Hafif şeylerde olsa yemeye çalışın bence .
Badehandekuzey sorybaby çok su içtiğin için miden almıyor. Bende kahve çok içtiğimden yemek yiyemezdim azaltınca iştahım açıldı
sorybaby Zeyyno_ yemeye çalışıyorum çok zorluyorum ama boğazımdan aşağı inmiyor kalıyor resmen ben hiç aslinda bulanti kusma falan yaşamadım ama çok iştahsizim bu aralar bilmiyorum ya
sorybaby 1palyaco mide bulantim kusmam falan hiç olmadı sadece iştahim yok soğuk su iciyorum bir tek bunu istiyor canim çok garip şekilde
Zeyyno_ sorybaby Bende bı dönem öyleydim ama ara ara bişeyler atistiriyodm yani yoksa bunyeniz zayıf kalir
1palyaco sorybaby mide bulantınız yok ise bazen yemeye zorlayın kendinizi alamıyorsanız da kilo vermemeye çalışın. Değerleriniz düşmesin .
sorybaby Zeyyno_ hamilelikten once veremiyordum hamile kaldigimi öğrendiğim gunden beri kilo veriyorum eşim de inanamıyor