BusraTugay korkma canım bazen oynuyordur sen hissetmiyorsundur bende de öyle oluyordu sordum doktora bu haftalarda her zaman hissetmemen normal dedi birde uyku düzeni falan oluşuyor ondan oluyor ama bu hareketsizlik 2 gün 3 gün sürerse git doktora canım 1 gün oynuyor 1 gün hiç hareket etmiyorsa korkulacak bişey değil tatlım 😊