Ben hastane için muslin uzun kollu ve ince uzun kollu takımlar aldım. 31+5im şuanda. Eve gelince giymelikte bol bol zıbın aldım. Askılı yarım kol atlet şeklinde. Ayağına sürekli çorap yada patikli alt giydirmeti düşünüyorum. Burası kasıma kadar çok sıcak oluyor 0-3 aylıkları ince ve kısa kol aldım o yüzden… Sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻💖