Kızlar selam en son regli mayısın 8 ile 11 arası oldu fakat bugün oldu hala regl olmadım test aldım yaptım negatif çıktı 9 gün önce kadın doğum da smr testi alındı olsa orada gözükürdü herhalde diye düşünüyorum antibiyotik ve fitil kullandım 3 gün ama yine de çok geçti tedirginim 😏
-
!