Mom_boy YeniGelinMeselesi doğuramadım canım 1 gün hastanede yattım Acılmam yok büyük ihtimalle artık sezeryan olucagım Agrılarım vardı bi serum bagladılar onlarda gitti
YeniGelinMeselesi Mom_boy Yaa olsun ya hayırlısıyls gelsin bebişte sağlıkla kavuşun inşallah canım hayırlı haberlerini bekliyorum🙏🏼🥰
Mom_boy YeniGelinMeselesi insallah canım cidden psikolojik olarak cok kötüyüm agrıyla gittim bebegime kavusmama az kaldı gibi hissettm ama devlet hastanesi oldugu icin sonuna kadar normal dogum olarak ilerlemesini bekleriz dediler 41 e kadar moralim cok bozuldu
DNZMHMHT Mom_boy normal dogum istiyorsan canim biraz tetiklemek lazim yuruyus merdiven inme cikma youtubeden dogum kolaylastiran hareketler. Hurma ye boyle biraz desteklemen lazim.
YeniGelinMeselesi Mom_boy En azından sonradan pişmanlık duymazsın sonuna kadar bekledim dersin ya rabbim hayırlısını versin daima canım benim son günler az kalmış zaten 1 hafta kadar belli olmaz nolucağı inşallah hayırlısı olur gönlüne göre olur 💝🌸