Tuba_sinan 11+3 Kızlar mide bulantım ve halsizliğim çok fazla olmaya başladı artık birde işe gidiyorum kolumu kaldıracak gücüm kalmamış gibi hissediyorum. Hafta da bir serum taktıracak hale geldim artık. Bunun bir zararı var mı?
2bebekannesi3542 Tuba_sinan bir zararı yok. Aksine sıvı kaybının zararı var.. o yüzden gerekli görürse dr direk takiyor zaten..