elit1026 ben de öyleydim yemek pişiremiyordum bazı zamanlar ve yalnızdım. Bazen eşim yaptı bazen dışardan yedik bazen ben yapabildim. İsmini duyunca bile midem bulanıyordu yumurta, peynir, tavuk vs. Mercimek çorbası içiyordum sürekli 😄 protein olsun diye