Ay0694 canım benimde erken gebelik testi 6.gün negatif gibiydi çok çok silik bir gölge vardı sadece, çoğu kişi gölgeyi göremedi hatta yok falan yazdılar buraya atmıştım. Çok şükür 9. Gün kan testinde pozitifi gördük. 6.gün biraz erken oluyor çıkmaması çok normal hiç moralini bozma. Kan testinde pozitif görünce hemen o gün erken gebelik testi yaptım kana geçmesine rağmen erken teste hala silikti yani çok kıpkırmızı değildi😂