Dlar evet canım aynıyız seninle..çok sevindim adına benim ara ara kasılma bide kaşık ağrısı oluyor,demiştim sana bebiş biraz iri kilosu önde ama dr normal doğum düşünüyor bakalım nasl olcak insan gerçekten inanamıyor bazen nasl bu haftalara geldim diye sancım olsa bile korkmuyorum artık galiba ondan da sancı olmuyor artık😂stres bitince sancı da btti