Kizlar 2 mayis sezeryan oldum ilk 35 gun normal şekilde kanamam oldu sonra giderek azaldi ve bitti ancak bundan 2-3 gün sonra güçlü yoğun bir şekilde kanamam başladi ve adet ağrisi gibi ağrim oluyordu 1 hafta içinde azalarak kanamam durdu ancak bir hafta sonra gene başladi. Artik doğum yapali 1 ay 21 gun oldu doktorumla konuştum rahmin toparlaniyordur ola bilir dedi. Yinede çok tedirginim. Benim gibi böyle durum yaşayan varmi?