Ssraa Tyg doktoruna danışsan kullanbileceğin bir ilaç vardır belki böyle kendine yazık edersin ilerde de çok canın yanar.
Tyg Ssraa canim yurtdisinda ilk basta fazla onemsemiyorlar malesef, herseye normal olabilir diyolar. Bakalim bi kac defa tekrarlamadan sonra bisey yapacaklarmi
Tyg Sez evet yuruyus cok hafifde olsa aciyi yurume aninda hafifletiyor sanki durdugun anda tekrar basliyor , suan resmen oturudugum yerde bi oyana bi buyana sallaniyorum 😭 Kuru uzum denememistim henuz yarin insallah onu alip bide onu deneyim
Ssraa Tyg ama Allah korusun basur falan olabilirsin meme çıkabilir damarın çatlayabilir... yani zorlama diyeceğim ama o da içinde kala kala seni deli eder. Acile gitmeyi denesen ? Bi lavman seni rahatlatır aslında. Gebelikte sakıncası var mı bilmiyorum ama yoksa bence gitmelisin yazık canına. Çok geçmiş olsun tez zamanda geçer inşallah
Melihadmrr Tyg ben çok zor kurtuldum o durumdan herşeyi denememe rağmen sonunda sulu lavman verdi doktorum 2 kez onu yaptım ama duzeldi çok şükür ve psikolojide önemli bagirsaklarda sorun olabiliyormus çok kafaya takip bazı şeyleri takarsak herkesin farklı tabiki de ama pekmez çok yiyorum ben yatmadan öncede sabahları da oda düzene sokuyor okumuştum bir yerde
Aysen971 Canım önceki hamileliğimde bende yaşadım kabızlık çok zorlanıyorsum o acı felaket doktoruma danıştım duphalac şurup verdi bir içimlikte söktü direk rahatlattı bi doktoruba danış derim birde su çok tüket 🤦🏻♀️ Geçmiş olsun şimdiden 😞