Yildiz1- Prego solo kabin boy bebek arabası mi Elele flight kabin bebek arabası mi sizce kizlar kullanan var mı bu markalari
busraltin Yildiz1- prego aldım ben henüz kullanmadım doğum olsun kullanacağım Allahın izniyle kabin boy aldık sanırım katlanınca cok az yer kaplıyor
nur1824 busraltin dediğin modelleri bilmiyprum ama, ben prego mios 2066 aldım çok da güzel bi bebek arabası tavsiye ederim 💐
emirtimr1 prego aria 2034 bebek arabadı aldım hafif kullanışlı duruyor tek sorun çift yönlü değil bakalım doğuma yaklaşıyoruz inşallah memnun kalırız
emirtimr1 Neslihankrhmt yani aslınsa ben şok tereddüt ettim alırken ama puset takılı olduğu zaman hep bana doğru dönük olucak sonrasında da anne gözlem penceresini kullanırım diye düşündüm ama çok hafif bir bebek arabası
qusel Kızlar kızımda normal puset killandim çok sıkıntı çektim tek yönlü diye 4 yaşında pazarda vs hala bindiriyorum. Güneş filan olunca aşırı sorun. Tentesi tam inmiyorsada öyle. Çift yönlü gibi hiç bir zaman rahat olmuyor