Kızlar 11+3 haftalık hamileyim. 170 boy 68 kilo ile hamile kaldım. Boyuma göre kilom ideali. Fakat nerdeyse üç ay oldu hala kilo almadım ama göbek çevremde bir toparlanma var. Aksine 64 kiloya düştüm. Benim durumumda olanların sonrasında kilo alımı nasıl oldu acaba. Bebeğimin gelişimi gayet iyi bu arada haftasına uyumlu hatta beş gün önden gidiyoruz