Melliisaa tatlibebegim_ Ben Salı gününe kadar açılmayı bekleyeyim salı günü sabah bana aç geldi de açılma yoksa sezeryanı almak için daha fazla beklemem herhalde Salı günü sezeryal alayım o zaman
Nur321 Melliisaa nıye tam gününü beklemeden sezeryan diye söyleniyor. Normal doğumu bekleyin derim şimdiki doktorların beklemeye sabrı yok kesip alma derdindeler.
Melliisaa Nur321 benım yüksek tansiyonum var aslında onu yazmayı unuttum bırde önce kı amelıyatımdan kalan sezeryan dıkıslerım var o degıssın ıstıyorum
Nur321 Melliisaa anladm ben sizin ilk doğum sandm hayırlısı olsun sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah. 🌹🤗
Tumayy Sedaeksii12 evet benim de son 1 ay uyku ve bacak ağrısı sorunum vardı. Hep doktora sezeryanla alın diyordum. Ama şimdi iyiki beklemişim diyorum. Bebeğimin sağlığıyla ilgili sorun olmadı etkisinin çok olduğunu düşünüyorum
1prensesannesi__ Melliisaa 39 olcagi icin bisey yapmaz 40a kadar bekletir yine ama 4 cm oldugu zaten dogum basladi sayiliyomus o zaman suni teklif edip dogumu hizlandirmak isteyebilir