Gerbuce Kızlar son bir haftadır affedersiniz kuyruk sokumunda ağrılarım başladı sizde de oluyor mu özellikle oturunca biraz araştırdım bebek baskı yaptığından dolayı diyor sizde durumlar nedir 🤔
Umay32 Gerbuce dua et senin yeni başlamış benim 12 de başladı kuyruk bacak ağrısı bunlar çok normal şeyler canım
Tutaste_ Gerbuce benim zamanlar oluyordu agırıyodu simdi affedersin basur oldum ıkına ıkına bebek baskı yapmaya başlıyor cunku lifli yemeye calıs bundan sonra daha cok
Bilhayalacz Gerbuce ilerleyen haftalar da daha da sık aralıklar ile ağrı devam ediyor. Magnezyum takviyesi almanız gününüzü kurtarır.
Gerbuce Umay32 ben çok oturduğumda oluyor bayramdan sonra mesai başlıyor orda da oturuyorum bakalım ne olacak
M-Urass_Mom Evet pozisyonundan dolayı olması normal. Bebek pozisyonunu değiştirdiğinde ağrınız da azalır ya da kaybolur
Gerbuce Tutaste_ dikkat edeyim de ben çok yemek yiyen biri değilim ama dikkat edeceğim kemiğim ağırlıyor aslında kuyruk sokumu kemiği
Gerbuce Birmi bize de kız dedi ama detaylıdan önce bir şey almayın dedi biz de iki üç haftaya detaylıya gireceğiz bekliyorum bakalım sizin bebiş kaç haftalık 🩷
Birmi Gerbuce Bana da oyke dedi canim bitane kizim var sukur Allahima bide oglum olmasni o kadar istiyorumki anlatamam.Rabbim herkwsin gonlundekni nasip edwr insallah♡♡suan17+2