Merhaba hanımlar benim ilk gebeliğim o yüzden de çok bilgim yok açıkcası. Okuduğum şeyler de çok kafa karıştırıcı. O yüzden tecrübeli annelerden yardım istiyorum. Doktor randevuma daha var. 27. Hafta son trimester dönemine girdik. Allah izin verirse erkek bebek bekliyorum. Son iki haftadır inanılmaz bir yorgunluk. Uykumu aldığım halde sürekli uyuma isteğim var. Kafam asla kalkmıyor. Bu durum normal mi?