Merhaba arkadaşlar, temmuz gibi doğumum gözüküyor henüz hastaneye gidip görüşme şansım olmadı doktorum dışarıdan 20 bin kendisine ödeme yapacağım ama hastane olarak doktoru dışardan olup fiyat alan var mı? Çok yüksek fiyatlar görüyorum nasıl olacak bilmiyorum 🤦🏻♀️