40+5 haftalık hamileyim dün nts kontrolüm vardı acilde ebe alttan muayene etti bebeğin başını hissediyorum ama açılma yok dedi nts de sancı çıkmıyor pazartesi kendi doktoruma randevu almıştım zaten ebe hazırlıklı gel pazartesi doktorun yatış yapar suni sancı ile başlatılır doğum dedi eğer pazartesinden önce sancın vs olmassa dedi ilk gebeliğim ve strese girdim korku da sardı biraz benim gibi olup doğum yapanlar yazarsa sevinirim banada motivasyon olur dualarınıza da talibim ablalarım❤️