38+2 deyiz ikinci sezeryanım olacak bayramdan önce gittiğim için doktor gün vermedi bayramdan sonraya dedi. Pazartesiyi beklesem 38+5 olacak ama bi kaç gündür düzensiz ağrılarım var dün de İshal oldum acile gitsem yardımcı olurlar mı artık doğsun istiyorum.