Bayan_melek Ay ya kızlar parca parca yıkıyorum kıyafetlerini bebisin kuruyo utuluyorum az az ama harbiden yoruluyo insan be😂 34 haftaligim ama şimdiden yoruldum😂 çok şükür herşeye🙏
Defnemmm2301 Bayan_melek tatlı telaşlar bende bebeğimkileri bitirdim yarın kendi kıyafetlerimi yıkacam inşallah çok güzel bir duygu ya minnak minnak 😍😍😍 inş sağlıkla giyerler
Minaevra Bende 33 haftalıgım bebişinkiler yıkandı ütülendi iyiydi hostu simdi kendikilerimi yıkadım bi türlü ütüleyesim gelmiyo 😂