Cesurx ben pandemide öğrenmiştim hasimato tiroidin var ,ozamandan beri kullanıyorum.Gebelikte 100 lük kullaniyorum 2 lerde gidiyor sorun yok.Ama bir keresinde 60 a çıkmıştı inanamadim.İki üç ay içinde ilaç dozu ve takviyelerle duzelttim.Duzenli yürüyüş ,sağlıklı beslenme,çörek otu,ilacı sabah aç karnına içip en az 1 saat sonra kahvaltı etmek gibi,süt urunleri tuketmemeye çalıştım sebze ağırlıklı beslendim.İlacin dozunu ayarlarken de 3 haftada bir gitmeniz iyi olur.Bir ay normalde ama gebelikte özellikle süre önemli.