Oklcyln 28.haftamda yaşadım aynısını devlet hastanesine gittim parol serum bile takılamazsın dedi geçecek dedi geçmedi magnezyum kullandım kızılayın sodasını iç dedi doktor yok geçmedi arttı bile ağrı özele gittim bende iğne yaptı parol serum taktı 1 hfta içinde normale döndü şükürler olsun çok kötü şiddetli bir ağrı o biliyorum canım öyle ağrı kesici jel hap falan iyi gelmiyor hiç