Merhaba anneler
19.06.2024 çarşamba günü kusma ve ishalle uyandık. Hiç birşey yiyip içemedim o kadar çok kustum ki direk acile gittim avcılar murat kölük devlet hastanesine. Orda kadın doğum doktoru olmadığı için çam sakura yada kanuniye gitmelisiniz dediler atladık çam sakuraya geldik. Kendi doktorum yok diye acile geldim midemi üşütmüşümdür dedim. Muayene edildim herşey normal dedi serum takıldı. Nst bağlandı bebeğin kalp atışları çok zayıf strese girmiş ve acil sezeryana alıncaksın dediler . Doktorumu aradım ulaşamadım o an çok acil imza vermem gerekliydi çıkarsam yolda bebeğimin kalbinin durabileceğini söyledikleri için onay verdim. Ağlayarak girdiğim ameliyata ağlayarak çıktım. 2 günlük oldu kızım göremedim hala babası gördü doktor pazartesi bilgi verebilecek. Canım çok acıyor dualarınıza ihtiyacımız var annelerim kızıma dualarınızda yer verin lütfen🙏🙏🙏