Ogretmen_17 4 günde 82 den 879 a artmış normal mi bana biraz az geldi ilk haftalar çok hızlı yükselmesi gerekmez miydi. Üç kayıptan sonra paranoyak oldum
_Mother_ Ogretmen_17 4 günde 4 kattan fazla yükselmiş beta herkeste aynı olmuyor hormonal bir durum sağlıkla al kucağına inşallah
Ogretmen_17 _Mother_ teşekkür ederim 🌸 diğer gebeliklerimde ilk haftalarda iki günde 4-5 kat artınca tedirgin oldum
_Mother_ Ogretmen_17 farklılık olabilir benim kızımda 39 dan 399 a çıkmıştı bu gebeliğim de 48 den 157 çıktı mesela kayıplar sonrası ne yazık ki insan noktaya bile takılıyor
Ogretmen_17 _Mother_ evet psikolojim alt üst oldu. 1000 lerde beklerken 879 görünce yine mi kimyasal olacak dedim. Çok sağolun ❤️ umarım bu kez olur.
_Mother_ Ogretmen_17 inşallah sağlıkla benimde Şubat’ta kimyasal olmuştu bu ay çok şükür sağlıklı kese yi gördüm sağlıkla allaim kucağımıza