Altunkaya_44 ben hemsireye hastane çıkışı olarak 1 takım ayarladım,2 tane bez koydum içine. Yedek olarak sanırım 3 takım daha koydum ne olur ne olmaz tuvaletini yapar batar vs diye. 2 tane orta kalınlıkta,2 tane de ince muslin battaniye koydum. Agiz mendili koydum 5 tane.Yedek bez aldim yanıma 10-15 tane sayıda emin değilim unuttum çünkü. Kendime ped ve depend koydum. 2 tane gecelik koydum. 1 tane emzirme sutyeni.. Islak mendil,bebek pamuğu,pisik kremi,gogus kalkanı,gogus ucu kremi koydum. Küçük hurçlara koydum fazla abartmadim ben. Bide mama almadim hastanede ona çözüm bulurlar bulamasalar bile eczane karşısında oluyor genelde hemen alınır diye dusundum