littlechick adınıza o kadar sevindimki hikayenizi gördüm çok şükür sağlıkla doğum yapmışsınız ne yazıkki herkes şanslı olamıyor benimde 20 haftada kasılmalarım olmuştu Zeynep kamile yatışım yapıldı açılmam oldu acil serklaj oldum ama maalesef sonrada suyum gelmeye başladı ve çok dayanmadı 22. Haftada normal doğum yaptım bebeğim 450 gr doğdu 500 gr altını yaşatmıyorlar maalesef ve yaşamla bağlantısı kesildi hayatımdaki en büyük acıydı hiç bir annenin yaşamaması için hep dua ettim ama şimdi çok şükür tekrar hamile kaldım 9+5 deyim inşallah bunda daha çok tedbir alıncak tek duam bebeğimi sağlıkla kucağıma alabilmek o yüzden o kadar sevindimki sağlıkla doğum yaptığınıza inşallah en kısa sürede toparlanırsınız ❤️