Bende şuan hamileyim 17+3 lakin hiç memnun değilim. Cihazları çok eski yapılması gereken testler var seni listeye alıyorlar lakin sıra gelene kadar haftan geçiyor dışarıda çok pahalı. Hiç bir test yaptırmadım ben şuan sadece detaylı ultrasona girmeyi düşünüyorum onada denk gelirse şans. Doktor hastane araştırıyorum farklı bir doktora muayene olmak için