Kızlar dün burada nasıl doğuracağız niye suyumuz gelmiyor falan diye söyleniyordum akşamına düğüne gittim hiç bir şeyim yoktu doğuramıyorum diye isyanlardaydım gecesine sancılarım başladı bayramın birinci günü 2 cm açıklık vardı eve gelmiştim dün de 5 dakikada 1 e düştü sancılarım hastaneye geldim suyum ya da nişanım gelmedi ama. 4 cm açıklığım varmış hemen yatış verdiler bebeğe 3300 kilo diyorlardı kilosu fazla sezaryene alalım falan dediler dedim ki normal doğurmak istiyorum en azından deneyelim 5 .30 da suni sancılar almaya başladım saat geçtikçe açılmam 11 cm oldu ıkınma evresine geçtik ama ıkınamıyorum büyük tuvaletimi yapacak gibi oluyorum ebe yap tuvaletini bırak dese de ıkınma evrem 10 dan 11 e kadar sürdü istikrarlıydım doğuracaktım onlar sezaryen dedi ben normal doğum. Bir de masaya çıkmamla doğurmam 2 dakika bile sürmedi oğlum biraz beklenenden zayıf ama olsun sağlıklıyız biraz dikişim var ama ağrı sızı yok her şey çok güzel ilerledi. Doğum anlık onlar ne zaman gelmek isterlerse o zaman geliyorlar.💕 Kendinizi korkutmayın çatı muayenesi doğum evresi bunların hepsi kişisel şeyler herkes fazla abartıyor duymayın kendinize odaklanın.