Merhaba kızlar daha önce bir post açmıştım 35+2 haftalık sancım ve 3cm açıklık vardı diye 3 gün hastanede yattım ilaç serum ve iğne vurdular öyle sancım durmuştu şimdi ise 36+6 haftalık oldu gece arada sancım oluyordu bu sabahta nişanım da geldi ve hayla arada sancı giriyor doğum olursa bebeğim küveze katarlar mı yani erken doğum mu oluyor