Meliha06
Benimse 2ci kızım 37 haftada dönmemiş ti doktor zamanı var son andada dönebilir merak etme demişti sezeryan için gün filan vermemişti
38×5 te başka sebepten acile gittim rahimde yumuşama 1 cm açıklık var doğum daha başlamaz demişti rahatsızlığımdan dolayı serum filan yapmışlardı bir kaç saat sonra ben Bi gariplik olduğunu anladım muayene ettiler çocuğun ayağı kanala girmişti
Allah razı olsun doktorum normale zorlayıp seni parçalayamam riskede atamam dedi hastaneye gidişim sezaryen oluşum hepsi 2 buçuk saat sürdü benim için pozitifti hiç problem yaşamadım hatta makat geliş bebekler okadsr tatlı oluyorki anlatamam sürekli bacakları açık duruyorlar:)