Minikkk41 1 tane kadın refakatçi oluyor yanında benim tüm ailem bekleme salonundaki annem refakatçi olarak yanımda oradaydı. Ameliyattan çıkınca eşime seslendiler geldi yatağa almalarına yardımcı oldu ama diğer kimseyi almadılar ziyaretçi saati dışında almıyorlar özel oda sordum malesef yok odalar 2 kişilik. Yanımda kalan arkadaş kimsem yok eşim kalabilir mi dedi izin vermediler sormak istediğin bişey olursa gene cevaplarım Canım 🥰