Deryaahmet canım ben 27. Haftandan beri çekiyordum ameliyat dediler asla kabul etmedim Prof e gittim çekmek zorundasın bebeğin için dedi öyle de oldu 20 gün hastanelerde süründüm serumlar vs artık evde taktırmaya başladım mecbur kaldığım için sıcak su torbası koydum ağrı başlamadan anlıyordum zaten bol bol su sıvı ne bulduysam içtim parol ve vermidon içtim günde 3 tane alabilirsin. Ama serumla da parol Aldığım için pek gerek kalmadı. Serumu takmamızın sebebi tuvalete çıkarması öyle rahatlattı ki beni anca dayanabildim bir de taş düşürdüm çünkü. Tavsiyem yürü bol bol evin için de devamlı hareket et sıcak su torbanı ihmal etme kendini de sıcak tut. Ben şu an rahatladım 36. Haftadayım ki çoğu kişi göremezsin bebek doğar dedi ama asla kulak asmadım lütfen sende asma kendini korkutma. Allah acil şifalar versin inşallah 🙏🏻