5sezeryanim ben kasinti yaşıyorum ara ara ama bende ürtiker olduğu için bazen ondan dolayı oluyor. Kadın doğum doktorunuza danışın sonrasında dahiliyeye gidin. Gebelik kolestazı diye bir şey olabiliyormuş. Ben tiroid için kontrole gidiyorum dahiliyeye, o zaman bahsetmiştim kasintiyi ama sizin dediğiniz gibi olursa o zaman tetkik isteyelim demişti doktorum. İhmal etmeyin öyle bir sey de cikmayabilir yüksek ihtimal ama kafanız rahat olur en azından