Benim bel fıtığım da var, son zamanlarda gerçekten ağrı içinde uyumaya çalışıyordum bacağımın arasına yastık da alıyordum o biraz hafifletiyordu ama yetmiyordu. Trendyolda kinderhug mağazasından jumbo boy komple etrafını saran bir yastık var ondan aldım artık rahat uyuyorum çok şükür, evet biraz yer kaplıyor ama hala eşimle sığıyoruz yatağa rahatça. Sırttan da destek sağlıyor