Bahar54 Duyguentrk Sakaryaliyim ama Adatip hastanesinde dogum yaptim. Postunuz yukarida kalsin diye yaziyorum :)
Ebbruu Bahar54 memnun kaldın mı peki bende ada tıpa gidiyorum 3aylık hamileyim memnun musun merak ettim 🙏😌
Esba2019 Duyguentrk inşallah canım ben konak hastanesi ilknur hanıma gidiyorum çok memnunum orda doğum yapacağım Allah nasip ederse
svmeybgl Ebbruu benim arkadasım ada tıpa gidiyordu çok memnun . Erken Doğum yaptı çok çok iyi ilgilenmişler herşey ayarlanmış
Bahar54 Ebbruu evet cok memnun kaldim :)) Reyhan hanimda takipliydim. Bi ara erken dogum riski atlattim 2 gun kadar yattim cok iyi ilgilendiler. Dogumum normal oldu ebem ozellikle cok cok iyiydi ☺️
Cennetimm Açıkcası ben bebeklerim için orada Doğumu seçtim malum özel hastanelerde kuvez sıkıntısı oluyor eğer doktorunu ayarlaya bilirsen iyi diye bilirim
Cennetimm Duyguentrk canım benim Doğum yapalı epey bi zaman oldu ama daha yeni kuzenim doğumunu orda yaptı onun demesiyle yıkılan yeri yapmamışlar yenisi yapıldığı için önemsememişler
Cennetimm Ebbruu bir çok kişiden Reyhan hanımı bide filiz hanımı duydum ikisi arasında karar veremedim açıkcası aslında cumartesi gitmek istiyorum ama karar veremediğimden randevu almadım daha 😞
Bussraefe Esba2019 Doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı acaba Konak hastanesi için. En son normal Doğum için 2350 tl demişlerdi sanırım
Burcan Cennetimm canım Reyhan hanıma randevu bulamazsın en erken Bi hafta ya da 10 gün sonraya bulabiliyorsunuz. Cumartesi doludur o yüzden