sweetmom_ isleyh1 kız tövbe bismillah sende kaç defa paylaşacan. İnşaallah gebelik vardır ama bizler de müneccim değiliz da. En doğru sonucu kanda görürsün. Heyecanlısin seni çok iyi anlıyorum asla kınamıyorum ya da dalga geçmiyorum asla. Ama üst üste paylaşıyorsun sürekli farklı bir post sanıp açıyorum aynı şey çıkıyor. Tüm ictenligimle inşaallah hamilesindir diye dua edeceğim. 🤍🤍
Ayshababy isleyh1 kenardaki kirmizi şeyden bahsetiyorsan o cizgi degil canım test sonu veya testin onunde oluyor genelikle
isleyh1 sweetmom_ vallaha kimse net birşey söylemiyor ondan üst üste acıyorum limk hakkınızı helal edin vallaha 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
sweetmom_ isleyh1 helal olsun kız. Bende yorum yapayım madem. Sen teste fazla idrar damlatmışsın hemen kan vermek istemiyorsan sabah ilk idrarla tekrarla testini ama 3-5 damla yeterli oluyor daha net sonucu alırsın. İnşaallah güzel haberlerini bizimle de paylaş😘
minnosbirkiz isleyh1 sağda ki çizgi süngere çıkan canım, aynı onun gibi solda olması lazımdı, süngerde ki çizgi genelde idrar fazlalığından oluyor, bi kaç gün sonra yeniden tekrarlarsın, inşallah vardır 🤲🏻🤲🏻